Back to Reality in Sabah

www.tips-fb.com
Akhirnya pulang juga aku kembali ke Sabah dan kepulangan aku ini kerana tugas yang amat memerlukan ku. Hebatnya Cromok kalau LIVE walau aku katakan bukan Cromok yang menginduksi kemetalan aku tapi album Image of Purity yang juga demo mereka merupakan sesuatu yang penting dalam memetalkan aku.

Konsert kelmarin juga memperkenalkan aku dgn band Nuclear Strikes dan untuk pertama kalinya aku melihat band Langsuyr bermain secara langsung dan ianya amat hebat sekalu. Langsuyr is the answer of Malaysian melodic death metal to the world.

Konsert kelmarin juga memperlihatkan belas batch sekolah aku di SMK Tawau iaitu Irwan bermain bass untuk Metalasia. Dia low-profile masa sekolah dan tidak sangka mempamerkan skill dan karisma dia atas pentas selaku band pembukaan Cromok.

Satu lagi aku nak tambah. Perjalanan aku ke Kuala Lumpur tidaklah berhasil seperti yang ku harapkan. Orang yang aku nak jumpa tak dapat ditemui kerana kesibukan sahabat saya Nasir dan juga mungkin kerana ketatnya jadual. Jadi aku akan datang semula ke KL nanti.

Anyway, esok kena attend Taklimat di Pejabat Pelajarab Daerah. Ok lah nak wish you all, Good Nite
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Another Entry From Friends:

Say No To IE (Internet Explorer)

Photobucket