Takut dan Takut

www.tips-fb.com
Apakah yang paling kita takuti sekali? Selalunya sesuatu benda baru atau keadaan baru akan menakutkan kita. Bolehlah dikira apabila kita mengulangi suatu perkara yang pernah kita lakukan sebelumnya tetapi kecewa yang teramat sangat yang menyebabkan kita trauma. Terutama sekali memandu dan kita terlibat dengan kemalangan. Bukan itu sahaja suatu hubungan yang mengecewakan turut menakutkan kita.

Tetapi bagaimana dengan tempat yang baru? Sekiranya tempat tersebut suram dan kurang pencahayaan, maka kita akan merasa agak takut untuk berada di tempat tersebut. Apakah lagi kalau tempat tersebut gelap seolah-olah lubang hitam yang boleh menyedut kita ke dalamnya. 

Aku cuba pula kaitkan ini dengan sesuatu hubungan. Manusia akan takut apabila sekian lama tidak berhubungan dalam sesuatu bentuk terutama janji temu. Belum tentu seseorang itu akan merasa senang dengan keadaan itu atau "awkward". Tetapi sebenarnya tahukah anda, yang kita boleh belajar tentang seseorang itu melalui temujanji .apa lagi kalau dikaitkan dengan makan. Dari pergerakan mata semua kita dapat menafsir. Kan mata jendela kepada jiwa. 

Aku pun tidak tahu apa yang aku blog kan ni. Mungkin kerana dah terlalu bosan dalam bilik hotel. Hayss... Bosan... Terima kasih kerana luangkan masa merasa bosan bersama saya. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Another Entry From Friends:

Say No To IE (Internet Explorer)

Photobucket